Sunday, December 17, 2006

Suke dengor..berkali-kali..

Terima Kasih Tuhan

Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja-memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

a a a a a....

Tapi aku khuatir ketika menghadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan Rahmat dari-MU yang kudapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku

Aku : Alang tahu dok ari nie along gi karnival kat kampus..da gerai Rufaqa',banyak kaset Mawaddah..ingat nak beli satu album yang menjadi kegemoran along tu..Along jeling dari jauh jea, takutler nak gi dekat gerai dorang..
Aku : Nape depa senang jea dpat masuk jual buku kat kampus kite nie, haa Alang ?
Alang :Depa ni bagus bangat...untuk karnival ni depa dpt untung sikit jea, sebab bagi komisen banyak pada kampus..kampus pedulik ape, depa sape?...yang penting fulusss..
Aku : Dalam hatiku 'kagumler ngan budok nih, best giler dpt pentarbiyyahan Arqam...,byk mengenai Arqam aku tahu melalui dier..'

No comments: