Friday, April 30, 2010

10 TANDA WAJIB BERKAHWIN



1. Sunyi di Hati Walaupun Dikelilingi Ramai Orang (memang pun.., aku selalu jea rase kesunyian sejak 2 menjak nih! nape tah?!!
2. Kehidupan yang Tidak Terurus (bab ni mok aku beleber sokmo, agoknya pas kawin..teruruslah hidup aku, mintok2 gitulah..he..he..)
3. Jiwa Menjurus Kepada Lawan Jantina
4. Hilang Fokus Apabila Wujud Lawan Jantina (sikitlah...)
5. Cemburu Melihat Kebahagiaan Orang Lain (sangat cemburu..cemburu ngan family kak Sidah)
6. Wujud Perasaan Kasih Sayang Terhadap Kanak-Kanak (Ya Allah, hanya Tuhan jea tahu betapa aku suka tengok Fawwaz, anak kak Sidah..rase cam nak belai anak sendiri..)
7. Jatuh Cinta Pada Seseorang (terjatuh cinta pada orang lain, bukan pada tunang sendiri..sape nak jawab tuh !! bengong aku..)
8. Desakan hawa nafsu (cite-cite kat tv banyak unsur-unsur tak senonoh, camne tu..?? patutlah orang tabligh humban tv dalam sungai pun..ada sorang kawan kat UPM, masa kitorang g umah dia kat Putrajaya, heran aku takde tv kat ruang tamu.rupa-rupanya, tv ada kat dalam bilik mak ayah dia.ada time2 tertentu jea boleh tengok tv.Rumah kak Sidah pun takde tv kat ruang tamu)..boleh praktik..2x)
9. Beronani
10. Dorongan Untuk Melakukan Hubungan Intim

Dipetik daripada buku 'Mencari Pasangan Hidup', oleh Ustaz Emran Ahmad.
psttt...aku rase aku kena kawin daa...

No comments: